דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוספות שיער - לכל אחד ואחת מתאימה תוספת שיער 

מאת    [ 19/08/2008 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 8370 פעמים ]

רוב הנשים בעולם חולמות באיזשהו שלב בחייהן על שיער ארוך שיהיה להן. ונשים אחרות שהאריכו שנים שיער בקפדנות יספרו לכן כמה זמן ומאמץ זה דורש על מנת להשאיר את השיער במראה המושלם והאיכותי. רבים מאיתנו ניסו לגדל את שיערן אבל נכנענו במשוכה הראשונה, שהגיע למצב שזה מביך ומוזר בו השיער ארוך מהרגיל אבל לא ארוך מספיק, קשה לעצב אותו ורובנו מוותרות והולכות לספר לקבל את הלוק העכשווי.

כיום כבר אין צורך לחכות לשום דבר אפילו לא ליום אחד נוסף. הדרך לשיער הארוך שאנו רוצות כל כך קצרה, צריך רק לבחור אם אנו רוצות לקנות קבוצות שיער שישמשו להארכת השיער בהלחמה או קליפסים או לקנות פאה שלמה של שיער טבעי.
תוספות השיער נמצאות בקרבנו כבר שנים מספר, ראינו אותן על כוכבים הוליוודים בהתחלה ועכשיו יותר ויותר על אנשים שונים ומשונים.
תוספת שיער היא הדרך המהירה ביותר לקבלת מראה ארוך שיער.

כמו כל דבר חדש אחר לא עובר הרבה זמן ונוצרות צורות שונות של המוצר החדש, ניתן להגיד זאת גם על תוספות השיער למרות שלבישת פאה איננו דבר חדש, עוד בתקופת התנ"ך לבשו הן הגברים מיצריים והן הנשים פאות ראש. במהלך 1800 לספירה השתמשו פעם ראשונה בשיער טבעי אמיתי אך רק לאחרונה ניתן להשיג תוספות שיער טבעי.

בתחילת הדרך, תוספת השיער הייתה רק בהישג ידם של העשירים וסלבריטאים. הראשונה בעולם שהתבלטה בתוספת השיער שלה הייתה הספייס גירל הכי מוצלחת, ויקטוריה באקהם, אשת שחקן הכדורגל האגדי, דיוויד.
לויקטוריה היו עשרות תוספות שיער שונות כך שיכלנו לראות אותה יום אחר יום בצורת שיער שונה. כאחת הנשים היותר מצולמות בעולם התמונות היו על כל מגזין ועיתון בעולם וגרמו לתוספות השיער להיות דבר כה טבעי, יפה ומובן לכולן ועד מהרבה גם לכולם...

ישנם סוגים רבים של תוספות שיער, חלקם יותר קבועים מהאחרים. אם אתם רוצים את האפשרות להסיר את התוספת מפעם לפעם, כדאי שתחשבו על קליפסים בשיער. תוספות אלה מגיעות בכמויות רבות והכי שמישות, הן מגיעות בכל סוגי השיער, אורכים וצבעים. תו
כלו להתאים אותן בדיוק למראה השיער הקיים שלכם, להאריך את השיער, לעבות אותו או להקנות מראה חדש ואופנתי. תוספות שיער עם קליפסים מגיעות בחתיכה אחת או בקבוצות שיער שונות בעוביים שונים והקליפס מוסתר היטב, הקליפסים משתמשים לחבר את התוספות שיער לשיער הקיים שלכם.

תוספות שיער קבועות הן אלה המאוחדות לשיער שלכם, בדרך כלל דבוקות בעזרת דבק מיוחד המתאים לעור הקרקפת ומרוח לכל קוטר התוספת ונדבק לשיער הקיים בקצה התוספת. תהליך זה מחזיק את התוספות למשך 3 עד 6 חודשים ואז מצריך הסרה או הדבקה מחדש.
אם מדובר בקבוצות שיער, העבודה מרובה ויש להדביק ביעילות קבוצה קבוצה של תוספות שיער. אם מדובר בפאות שיער טבעי, התהליך קצת יותר פשוט ואף יכול להיעשות לבד בבית אחרי מספר אימונים במכון השיער. הדבקה כזו של פאה שלמה יכול להחזיק בין חודש לחודשיים וקצרה יותר מאפשרות הראשונה מאחר ומדובר ביחידה אחת גדולה הרבה יותר.

בכל מקרה שאתם בוחרים לבדוק את נושא תוספות השיער וודאו שאתם מגיעים למכון מוסמך בעל מספר שנות ניסיון רב, ישנם סיפורי אכזבה רבים בנושא הארכת שיער, הלחמת שיער ותוספות השיער, אני יכול לומר בוודאות שכל הסיפורים הללו חוו בסלוני עיצוב שיער לא מקצועיים וחסרי ניסיון.
אנשים יכולים לאבד את כל שיערם הקיים במקרה והטיפול לא נעשה באופן מקצועי, הדבק יכול לפגוע בשיער ובקרקפת בשימוש לא נכון.
רצוי בכל מקרה להתחיל עם קליפסים ושאתם ממש משוכנעים לעבור להדבקות שמקנות רק נוחות גדולה יותר (אין שום הבדל במראה) מאחר ואין התעסקות בחיבור והסרה של התוספות בכל פעם...
מנהל המכון הוותיק בישראל לתוספות שיער - כל השיער
תוספות שיער, הארכת שיער, שזירת שיער, פאה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב